Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása

  • már regisztrált vásárlóként szeretnél belépni
  • új vásárlóként akarsz regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül vásárolhatsz

Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címedet és jelszavadat. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor kérlek, add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén pedig add meg számlázási és szállítási címedet.

A következő lépésben válaszd ki a Neked megfelelő szállítási módot
:

  • Házhozszállítás (H&T Kft. saját futárszolgálat)
  • Kiszállítás (Futárszolgálattal)
  • Kézbesítés FoxPost automatához
  • Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (előre egyeztetett időpontban).

Ezt követően egy Neked megfelelő fizetési módot kell választanod:

  • SimplePay online kártyás fizetés vagy Simple applikáción, okostelefonon keresztül történő fizetés
  • előre utalás / banki átutalás - (megrendelésed leadásakor e-mailben értesítünk, hogy rendelésed "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelésedet aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt elküldünk Neked)
  • utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a DPD futárszolgálat munkatársának vagy bankkártyával a FoxPost csomagautomatánál)
  • készpénz - (ügyfélszolgálatunkon egy előre egyeztetett időpontban, vagy kollégáinknál házhozszállítás esetén, vagy a DPD futárszolgálatnál)

Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatunk Téged az új adatokról. Ezt követően még egyszer megerősítheted a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 12 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged. Vagy a megrendelés törlését emailben kérheted és leadhatsz egy másik rendélst

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőséged van bankkártyás fizetésre, banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Amennyiben kártyával fizetsz az Otp SimplePay renszerében, úgy az Otp SimplePay fizetési oldalára léptet a weboldalunk és ott kell elfogadnod a Fizetéssel kapcsolatos feltételeket. Amennyiben FoxPost automatához kéred a rendelésed, úgy kérlek vedd figyelmbe, hogy az automatánál csak és kizárólag bankkártyával fogsz tudni fizetni.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a legtöbb esetben H&T Kft saját futárszolgálatával történik, valamint utánvét esetén Futárszolgálattal. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási díjak:
Szállítási díjainkról a Szállítás és Fizetés menüpont alatt találhatsz bővebb információt.. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk, felmerülő igény esetén keresse Ügyfélszolgálatunkat.

 

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A termék visszaküldésére, visszajuttatására a kézhezvételtől számított 14 nap áll a vevő rendelkezésére.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
Te, mint megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhatsz. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatod, amikor az árut átvetted. Az értékesítő köteles az általad kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
Nem gyakorolhatod elállási jogodat, amennyiben a megrendelt kozmetikai termék vagy tisztítószer (krém, parfüm, vegyszer stb.)  csomagolását felbontottad, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdted.
Neked kell viselni az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Ezenfelül egyéb költség nem terhel. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor Te kártérítésre kötelezett vagy, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézted elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor azonnal értesítést küld Neked az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására írásos formában, e-mailben vagy telefonon kerülhet sor.