Tisztelt Partnereink, kedves Ügyfeleink!
Ismét jelentkezünk egy olyan hírlevéllel, amely nem követ klasszikus marketing-szabályokat — egyszerűen csak szeretnénk őszintén megosztani, hol tartunk most, hogyan alakult át webshopunk, és milyen új funkciók, változások történtek az elmúlt időszakban.
Ahogy egyre mélyebbre sétálunk ebben a zavaros erdőben úgy lesz egyre világosabb a felismerés, hogy a lehetőségeink száma végtelen: nincs olyan munkanap, amikor ne törnénk a fejünket azon, hogyan tehetnénk még átláthatóbbá, gyorsabbá és kényelmesebbé a vásárlást. Mostanra egy nagy volumenű fejlesztésen vagyunk túl: webshopunk kínálata több mint 8000 termékre bővült. Hatalmas munka volt minden tételt a saját logikánk szerint struktúrálni, de eljutottunk oda, hogy a felhasználói élmény végre egy új szintre lépett.
Néhány fontos tudnivalót, tippet szeretnénk megosztani:
- Raktárkészlet kijelzés: A termékkártyákon (amikor még nem lépünk be a termék részletes oldalára) csak a saját, központi raktárunk készlete látható – ez a mi, azonnal elérhető készletünk.
Amint valaki megnyitja a termékoldalt, megjelenik két további raktárkészlet is: - Lerakat
- Külső raktár
Fontos tudni, hogy ezek nem a mi telephelyeinken vannak, így a termékeknél eltérő beérkezési idők vonatkoznak rájuk. Ez azt jelenti, hogy ha egy termék például csak a külső raktárban elérhető, akkor előbb be kell érkeznie a központi raktárunkba, és utána tudjuk kiszállítani vagy átadni.
A szállítási idő tehát attól függ, melyik raktárból származik a termék:
- A Lerakatból jellemzően rövidebb idő alatt beérkezik (1–2 munkanap).
- A Külső raktárból érkező termékeknél hosszabb, 3-4 munkanap átlagosan, de akár ennél több napos beérkezési időre is számítani lehet.
Ezért, ha sürgős rendelésről van szó, érdemes figyelni arra, hol van készleten az adott termék, valamint kollegáinkkal javasolt felvenni a kapcsolatot hiszen legtöbb termékre tudnak alternatív megoldás ajánlani, ami felgyorsítja a rendelés folyamatát.
- Rugalmasság a kiszállításban: Továbbra sem szeretnénk a gyorsaságunkat és a rugalmasságunkat feláldozni, mindig igyekszünk egyeztetni a partnerekkel, ha rendelésből nem elérhető 1-2 termék mi legyen a kiszolgálás menete. Amennyiben igény van rá, szállítani tudjuk a raktáron lévő termékeket és a hiányzókat pótoljuk külön amikor központi raktárunkba érkezett, viszont amennyiben az ügyfél egyben szeretné a rendelés abban az esetben természetesen úgy teljesítjük.
- Megjegyzések fontossága: Minél több információt kapunk megjegyzésként a rendelésnél (pl. ráér-e egyben, mikorra kellene, stb.), annál jobban tudunk tervezni és kiszolgálni.
- Nincs készleten, de rendelhető: Ha valami nincs készleten, de szükség lenne rá, érdemes megrendelni. Előfordul, hogy már úton van a termék, csak még nem lett bevételezve. Legrosszabb esetben a szállítási időt kell kivárni. Kollegáink folyamatosan kapcsolatban maradnak ebben az esetben is.
- Kategóriák és szűrők fejlesztése: Egy időre lezártuk az új termékek felvételét (legalábbis így gondoljuk, persze minden héten érkeznek új termékek ), most a meglévő kínálatot logikai elrendezését szeretnénk átrendezni a kategóriák és szűrők finomhangolásával, hogy minél logikusabb, gyorsabban átlátható struktúra jöjjön létre.
Visszajelzéseiteket, javaslataikat továbbra is örömmel fogadjuk! - Vásárlói csoportok és egyedi árak: Továbbra is kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy vásárlóink a lehető legkedvezőbb árakat kapják — személyre szabottan, igény szerint.
- Gyártók teljes termék palettája: Folyamatban van a gyártók teljes kínálatának megjelenítése— ez még hosszabb folyamat, de folyamatosan dolgozunk rajta.
- Szállítási díjak és szállítási megoldások: Terveink között szerepel a szállítási megoldások és díjak újraszabása, amellyel még magasabb vásárlói elégedettséget szeretnénk elérni. A piaci körülmények sajnos kötöttek, de igyekszünk optimalizálni és a legjobb lehetőségeket megalkotni.
- Mennyiségi kedvezmények: Fontos tudni, hogy ezek csak egész karton vásárlása esetén érvényesek. A termékleírások ezt mindig jelzik. Szintén folyamatosan bővül terméklistánk.
- Papíráruk mennyiségi egységei: Háromféle megoldással találkozhatnak:
- Van, ahol csomag, darab vagy tekercsként is lehet rendelni, mert üzletünkben is így elérhető
- Van, ahol csomag, darab vagy tekercs, de a minimálisas rendelhető egység mindig kartonra fog kijönni, hogy elkerüljük a termékek bontását.
- Van ahol a mennyiségi egységek kartonos megjelölést kaptak.
Dolgozunk az egységesítésén már.
- Ideiglenes, kísérleti termékek: Előfordulhat, hogy találkoznak olyan termékkategóriákkal, amelyek nem teljesen illeszkednek az arculatunkhoz (pl. LED-lámpák, okoseszközök). Ezeket kísérleti jelleggel kínáljuk — ha nem válik be, kivezetjük őket.
Nagyon köszönjük, hogy egyre többen használjátok webáruházunkat, ez nekünk is nagy előny, mivel így felgyorsultak rendelés feldolgozással kapcsolatos folyamataink, valamint, ha változás van egy rendelésben könnyebben tudjuk módosítani.
Ne felejtsétek: minden, a webshopon keresztül leadott rendelés esetén továbbra is automatikusan 1% kedvezményt adunk a végösszegből. Emellett az összes mennyiségi kedvezményünk kizárólag a webshopos rendelésre érvényes.
Ennek köszönhetően a rendelésedet akár már 10 perc múlva át tudod venni helyszínen, hogy ha éppen erre van szükséged. (na jó, ilyenkor érdemes egyet csörögni, hogy tudjunk erre fókuszálni).
Egyre többen rendelnek rendszeresen: Tapasztalatunk szerint, akik elkezdik használni webshopunkat, egyre több mindent rendelnek. Így egy helyről beszerezhető szinte minden, ráadásul könnyen nyomon követhetőek a saját beszerzési árak, hamar megérkezik a kért rendelés.
Tavaly azt hittük, hogy idénre „készen leszünk”. Most már tudjuk: ez egy folyamatos, élő, változó rendszer, amiben mindig van hova fejlődni — és mi folyamatosan dolgozunk rajta.
Nagyon köszönjük a belénk vetett bizalmat!
A Higiénia és Tisztaság Kft. csapata